branding
Αγορά Εργασίας
Η σημασία της Προσωπικής μας εικόνας ως Επαγγελματίες
Personal Branding

Καρριέρα & Δημιουγία "Personal Brand"

Στην σημερινή αγορά εργασίας στην Ελλάδα αλλά και στον εξωτερικό, ιδαίτερη έμφαση πρέπει να δίνουν οι υποψήφιοι στην δημιουργία ενός δυνατού "Personal Brand". Η συνεχής ενσυνείδητη διαδικασία εγκαθίδρυσης μιας καθορισμένης θετικής εντύπωσης, ή εικόνας, στο μυαλό των εργοδοτών για το πρόσωπο των υποψηφίων, ειδικότερα στην εποχή των social media και της ηλεκτρονικής δικτύωσης, είναι πιο απαραίτητη από ποτέ. Αναμφίβολα, το πως μας βλέπουν οι άλλοι, το πως μιλάμε και το πως συμπεριφέρεται ένας υποψήφιος, συνεισφέρουν στη δημιουργία ενός δυνατού "Personal Branding". Η φήμη δηλαδή, που δημιουργεί ένας επαγγελματίας γύρω από το όνομά του, η οποία έχει τόση δύναμη ώστε να θεωρείται "Brand" (μάρκα), συνιστά την καλλιέργεια του προσωπικού "Personal Branding".

Σύμφωνα με τον Tom Peters, πατέρα του Personal Branding, είμαστε όλοι CEO της δικής μας εταιρίας, ΕΓΩ Α.Ε. Για να υπάρχουμε στον επιχειρηματικό κόσμο σήμερα, η σημαντικότερη δουλειά των υποψηφίων στην αγορά εργασίας είναι να είναι marketer της του προσωπικού τους "Brand name"! Το να ανακαλύψουμε τα δυνατά στοιχεία του εαυτού μας, "το γνώθι σαυτόν", που έλεγαν οι αρχαίοι και να μπορέσουμε να διαφοροποιηθούμε μοναδικά στην αγορά εργασίας είναι βασικό συστατικό του Personal Branding.

personalbranding2

Πώς θα αναπτύξει ένας υποψήφιος ένα δυνατό Personal Brand;

  • Σκεφτείτε τι σας κάνει ξεχωριστούς, πραγματοποιώντας μια SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) ανάλυση για τον εαυτό σας
    • Αποσαφηνίστε σε ποιούς τομείς υπερτερείτε
    • Ποιά είναι τα σπουδαιότερα επιτεύγματά σας, δυνατά σας σημεία
    • Τι θα θέλατε οι άλλοι να σκέφτονται όταν ακούνε το όνομά σας;
  • Επιλέξτε το θέμα - κεντρική ιδέα - για το οποίο θέλετε οι άλλοι να σας γνωρίζουν
    • Π.χ. για την καλύτερη εσωτερική διακόσμηση
    • Το προφίλ σας σε όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες πρέπει να αποτελούνται από στοιχεία που να οδηγούν σε αυτήν την κεντρική ιδέα
    • Portfolio των έργων σας, έργα που σας εμπνέουν καθώς και μαρτυρίες ευχαριστημένων πελατών
  • Υιοθετήστε μια έκθεση περιγραφής για τους λόγους που σας καθιστούν ξεχωριστούς, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά
    • Περιλαμβάνει το ταλέντο και τις δεξιότητές σας
    • Περιλαμβάνει τους στόχους που έχετε θέσει και θέλετε να επιτύχετε
    • Πρέπει να αισθάνεστε ενθουσιασμό όταν το εκφράζετε
  • Υιοθετήστε μια προσεγμένη εμφάνιση
    • Η επαγγελματική σας συμπεριφορά πρέπει να ταιριάζει με την κοινωνική σας συμπεριφορά
    • Αντίστοιχα ο κοινωνικός σας κύκλος και οι συσχετισμοί με το όνομά σας
    • Αντίστοιχα η ηλεκτρονική σας παρουσία LinkedIn, Facebook, Personal Blog, καθώς και οι εικόνες που συσχετίζονται μαζί σας
    • Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στο κοινωνικό σας προφίλ, π.χ. έχετε οικολογική συνείδηση, έχετε εθελεοντική εργασία, υποστηρίζετε κοινωνικό έργο, κλπ.
    • Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στη φήμη γενικά γύρω από το όνομά σας, εάν υποστηρίζετε τους συνανθρώπους σας και χαίρεστε με την επιτυχία τους.
  • Δημιουγείστε μια ιστοσελίδα και διαχειριστείτε την φήμη σας
    • Weebly.com
    • Wix.com
    • Squarespace.com

Υιοθετώντας όλα τα παραπάνω, η καλιέργεια και δημιουργία ενός δυνατού "Personal Brand" θα βοηθήσει τους υποψηφίους να κάνουν σωστό σχεδιασμό καρριέρας, καθώς αποτελεί εργαλείο διαφοροποίησης του υποψηφίου ειδικά στην σημερινή ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά εργασίας. Βελτιώνεται με αυτόν τον τρόπο η ανάγκη να αποσαφηνίσουν οι υποψήφιοι την εξειδίκευσή τους σε έναν τομέα, καθώς και να αποκτήσουν την κατάλληλη αυτοπεποίθηση στον τομέα της εξειδίκευσης.

Διαβάστε Σχετικά…